Algemene voorwaarden

Deze voorwaarden zijn toepasselijk op alle herstellingen waar Techzot als reparateur optreedt.

    Klachten en defecten

  1. Bij reparaties wordt er in eerste instantie uitgegaan van de klachten die bij het binnenbrengen door de klant gemeld zijn, en hierbij op het serviceorder genoteerd worden.
  2. Indien we toch bijkomende problemen opmerken, laten we dit weten.
  3. Serviceorder

  4. Bij het binnenbrengen van het defecte toestel wordt er een serviceorder opgesteld. Hierop wordt genoteerd wat de klachten zijn, en welke toestellen en accessoires er binnengebracht zijn.
  5. Prijs

  6. Indien de herstelling via koerier geleverd is, wordt de prijs van de reparatie vermeerderd met de verzendkosten.
  7. Kwaliteit

  8. Standaard wordt er gebruik gemaakt van nieuwe onderdelen van hoogwaardige kwaliteit.
  9. Enkel op vraag van de klant kan er afgesproken worden om voor een goedkopere oplossing te kiezen.
  10. Prijsopgave

  11. Indien we geen vaste prijzen hebben voor de herstelling wordt er steeds een prijsopgave gemaakt. Pas na schriftelijke bevestiging wordt de herstelling verdergezet.
  12. Diagnose

  13. Indien er bij de diagnose blijkt dat er toch meer storingen zijn waardoor de kosten hoger oplopen, dan wordt dit gemeld aan de klant. Hierbij wordt er een nieuwe prijsopgave aan de klant bezorgt. De herstelling gaat pas verder na schriftelijke bevestiging van de nieuwe prijsopgave.
  14. Indien de klant de herstelling niet wenst verder te zetten na een nieuwe prijsopgave, dan betaald de klant niets. Indien de gevonden defecten dit toelaten, krijgt de klant zijn toestel terug in de staat waarin deze binnengebracht is.
  15. Aansprakelijkheid

  16. Techzot is aansprakelijk voor verlies of diefstal van het toestel of de accessoires.
  17. Techzot is niet aansprakelijk voor verlies van data.
  18. Garantie

  19. Techzot geeft 3 maanden garantie op de reparatie.
  20. Wanneer de klachten vernoemd in punt 1 binnen deze periode terugkeren, ontvang je een nieuwe prijsopgave.
    1. Indien de klachten dezelfde oorzaak hebben, worden alleen de onderdelen die bij de vorige herstelling niet vervangen zijn aangerekend.
    2. Indien de klachten een andere oorzaak hebben, worden de kosten voor de nieuwe herstelling aangerekend.
    3. Na deze nieuwe herstelling gaat de garantie opnieuw in.

    Verlies van data

  21. Techzot is niet aansprakelijk voor verlies van data. Sommige herstellingen kunnen aanleiding geven tot verlies van data.
    1. We vragen de klant om zelf een backup van zijn data te maken voor het binnenbrengen van zijn toestel.
    2. Indien de staat van het ingeleverde toestel het toelaat, kunnen wij een backup maken voor we aan de herstelling beginnen. Hiervoor worden bijkomende kosten aangerekend.

    Niet betaalde/afgehaalde producten

  22. Afgehandelde of tussentijds stopgezette reparaties worden ons eigendom als deze langer dan 3 maanden in ons bezit blijven nadat u uw reparatie kunt afhalen.
  23. Geschillen

  24. Klachten dienen schriftelijk binnen de acht dagen te gebeuren.
  25. Bij geschillen zijn enkel de rechtbanken van Turnhout bevoegd.

Adres

2230 Herselt, Belgiƫ